Reklama

Tribal DDB – nový způsob vytváření zkušeností a prožitků se značkou

Volkswagen, McDonald’s, či Vodafone si vybrali revoluční cestu propagace svých produktů a služeb.

Na českém trhu se představuje nová společnost – Tribal DDB, která plně reflektuje posun od jednosměrné komunikace, kde zadavatel tlačí do spotřebitelů reklamní vzkaz během jejich oblíbeného programu, k cestě, která je založena na přilákání cílove skupiny a dialogu. Protože čeští spotřebitelé tráví stále méně času před televizními obrazovkami a více na internetu a mimo domov, propagace značky se posunula od komunikace směrem k prožitkům se značkou.

To zahrnuje nejen interaktivní internetové stránky, ale také brandovanou zábavu, ambient a experimentální komunikaci. Již nám nejsou cizí ani příklady, kdy výrobce nábytku postaví vlastní show o zvelebování domova, kterou vlastními prostředky nasadí v hlavním vysílacím čase. Navíc v dnešní době, kdy spotřebitelé mohou hravě vytvářet své blogy či jinak jednoduše sdílet své zkušenosti se značkou s „miliony“ jiných lidí, hraje významnou roli právě i tento přenos zkušenosti čili „word of mouth“.

Filozofií Tribal DDBje vytváření poptávky po značce a navázání vztahu se spotřebiteli, což reprezentuje jeden z nejprogresivnějších modelů agenturní práce specificky připravené na míru dnešních komunikačních potřeb.

Původně vznikla agentura Tribal DDB v devadesátých letech během rozmachu éry dot.com jako specialista na digitální/on-line komunikaci. O deset let později se Tribal vyvinul v „media neutrální mozkový trust“, který se soustředí na vytváření zkušeností a prožitků se značkou, která inspirují zákazníky po celém světě poptávat značky takových klientů jako Volkswagen, McDonald’s, Pepsi či Philips.

V Praze Tribal DDB následuje podobnou cestu jako ve světě. Soustředí se na interaktivní zkušenosti se značkou a media neutrální přístup při tvorbě konceptů. Tribal DDB již navázal spolupráci s DDB klienty jako jsou Volkswagen, McDonald’s, Henkel, jeho největší výzvou však je nový klient Vodafone.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *