Reklama

Banky objevily výhody cílené reklamy

Největší bankovní domy objevily výhody cílené reklamy prostřednictvím databáze uživatelů portálu www.hellomobile.cz provozovaného společností Zefcom Czech s.r.o. Do projektu se od léta přihlásilo více než dvě stě tisíc uživatelů, které sem přilákala možnost dostávat za přijatá reklamní sdělení peníze. Z takto ojediněle rozsáhlé a zcela aktuální databáze si nyní inzerenti mohou podle zadaných kritérií (věk, příjmy, bydliště, zájmy atd.) nastavit přesnou cílovou skupinu, která se shoduje s jejich potenciálními zákazníky, a tu reklamním sdělením oslovit. Žádný jiný reklamní nosič takovou adresnost negarantuje, navíc ceny jsou koncipovány tak, že zadavatel platí za skutečně získané nové klienty. Nabídky inzerujících firem prostřednictvím www.hellomobile.cz nadto obvykle obsahují vyšší slevy či nadstandardní odměny pro přihlášené uživatele, kteří tak požívají „klubových“ výhod, jež by jinak nezískali.

Dlouhodobou kampaň nyní odstartovala GE Money Bank, v jejímž rámci jsou nabízeny například studentské konto Genius Student, účet Genius Active a spotřebitelské půjčky. Kromě stávajících výhod všech produktů získají uživatelé www.hellomobile.cz navíc ještě další bonusy.

„Hellomobile se nám zdá jako efektivní a zajímavý komunikační a prodejní kanál, proto jsme se rozhodli ho vyzkoušet,“ vysvětluje Ian Forrest, Ředitel marketingu, GE Money.

Nadstandardní bonusy jsou výsledkem toho, že náklady na získání nového klienta jsou pro zadavatele mnohonásobně nižší. „Systém cen za inzerci může být nastaven tak, že zadavatel hradí za kampaň jen minimální částku a další prostředky zaplatí jen v případě, že mu získáme stanovený počet klientů. Tento princip garance získání klientů žádné jiné reklamní médium neposkytuje. Inzerentům tak šetříme náklady na získání klienta a takto uspořené prostředky pak může věnovat do dalších slev a odměn pro uživatele www.hellomobile.cz,“ vysvětluje Tom Morrisroe, zástupce společnosti Zefcom. „Uživatelé www.hellomobile.cz proto profitují ze své registrace do databáze dvojím způsobem. Kromě peněz za obdržené reklamní sms a e-maily ještě v podobě tzv. klubových požitků, které mohou čerpat právě jen uživatelé www.hellomobile.cz,“ dodal Tom Morrisroe.

-red-

Čtěte také