Reklama

Příběhy, kterým je třeba naslouchat

Sdružení Linka bezpečí, které v letošním roce oslaví již 15 let nepřetržitého poskytování služeb telefonické krizové intervence dětem a mladistvým, přichází s novým konceptem takzvané DMS kampaně se slovy v hlavní roli.

Vizuál na podporu dárcovských sms, jehož hlavním cílem je poukázat na závažná témata, která děti v dnešní době trápí, vytvořila agentura DDB. Kampaň tvoří tři příběhy – výpovědi dětí, s nimiž se na Linku bezpečí obracejí a to šikana, sebevraždy a sexuální zneužívání. „Slova jsou nástrojem pomoci. Pomoc, kterou Linka bezpečí poskytuje, se uskutečňuje slovy“, uvedl kreativní ředitel agentury DDB David Brada, pod jehož vedením nová kampaň vznikla. „Témata jako sebevraždy, šikana nebo zneužívání jsou závažná. V obraze by vzbuzovaly v lidech nevoli. Nechceme samoúčelně šokovat. Proto jsme se uchýlili k nedokončeným úryvkům z hovorů, jaké klidně mohly na Lince bezpečí proběhnout. Je na každém čtenáři, aby dohrál příběh podle svého. Takovou moc obraz nemá. To dokážou pouze slova,“ dodává Brada.

Cílem nové kampaně je poděkovat všem, kteří prostřednictvím DMS na služby telefonické krizové intervence Sdružení Linka bezpečí přispívají a zároveň oslovit další možné dárce. Nové DMS vizuály se poprvé objeví v tištěné inzerci během letních měsíců. Kampaň podporuje také generální partner sdružení – Nadace O2, a to zdvojnásobením všech DMS zaslaných SLB během července a srpna a poskytnutím některých inzertních ploch v časopisech.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *