Reklama

Marketingová kampaň na Maxilahev nabrala obrátky

Maxilahve o objemu 1,5 litru, do nichž jsou plněny značky Zlatopramen 11 a Starobrno Tradiční, na českém trhu zaznamenaly obrovský úspěch. Jejich distribuce do obchodní sítě byla zahájena 15. dubna. Jen za prvních 14 dnů jich bylo prodáno přes milion. K 31.květnu pak více než 2 miliony kusů.

„ Okamžitě po uvedení na trh vyvolaly Maxilahve velký zájem v celé ČR s tím, že nejsilnější je tento zájem pochopitelně v domácích oblastech obou značek – tedy v severních Čechách a na jižní Moravě. Velký zájem jsme zaznamenali také v Praze, což je dáno vysokou koncentrací provozoven nadnárodních řetězců. Ty dávají Maxilahvím větší prostor na prodejní ploše a v promočních akcích, protože hned pochopily, že tyto produkty lákají konzumenty nejen atraktivností obalu, ale i komfortem nákupu. Lehké, nerozbitné lahve vyvinuté speciálně pro pivo, jsou baleny po šesti kusech a díky vybavení pevným uchem se dobře transportují. Obchodníci si cení i toho, že jim tak pozvolna ubývají starosti s vratnými obaly. Těší nás nejen ohlasy oceňující praktičnost balení, ale také zprávy od těch méně důvěřivých spotřebitelů, kteří otestovali kvalitu piva po otevření obalu a uchování po dobu několika dnů v chladničce a byli mile překvapeni, že pivo neztratilo svůj správný říz. Výsledky dosažené v prodejnosti Maxilahví jsou nad plánovaným očekáváním, ale zůstáváme realisty, jde přeci jenom o start kampaně,“ uvedl Jiří Imrýšek, marketingový ředitel skupiny Heineken Česká republika.

Úspěšný start Maxilahve byl podpořen důraznou marketingovou kampaní. Patří do ní klasická inzerce v denících, rozhlase, velkoplošná reklama a ochutnávky, ale také netradiční rozhlasová soutěž v ranní show Leoše Mareše a rovněž nové webové stránky Země Zlatopramen. Pozitivní ohlas veřejnosti je rovněž na hlavní marketingovou komunikaci s televizním divákem, který je oslovován sloganem „O stupeň větší zábava“. Nový spot je vysílán na TV NOVA, PRIMA, PRIMA cool a NOVA sport. V historii značky Zlatopramen jde o největší nasazení v televizi, spot je každý den mnohokrát opakován.

Natáčení televizního spotu bylo svěřeno mladému, ale přitom zkušenému americkému režisérovi reklam Johnovi O´Haganovi, který v roce 2007 získal Zlatého Lva v Cannes, což je jedno z nejvyšších ocenění za televizní reklamu. Natáčení proběhlo v pražských ulicích, párty se točila v přírodě v okolí Štiřína. Zajímavostí je, že při spotu spoluúčinkovalo na 300 herců a komparzistů a během natáčení se vypilo 12 sudů nealkoholického piva a spotřebovalo se 550 maxilahví. Štáb natáčel spot počátkem května a k navození letní atmosféry mu mimořádně přálo počasí.

„Velkou radost nám udělalo vítězství printu na Maxilahev Zlatopramen v pravidelném Sujet Focusu magazínu Strategie, kde se každý týden hodnotí nejlepší tiskové reklamy ,“ uvedl Jiří Imrýšek a dále doplnil: „Jen o týden později, ve 23. týdnu, byl v pravidelném Sujet Focus testování televizních spotů nejúspěšněji hodnocen spot Zlatopramenu. Zasloužil se o to především díky své nápadnosti, oslovení a formě“.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *