Reklama

Nová komunikační kampaň Hornbachu vyzývá k aktivní realizaci projektů

Společnost Hornbach představila novou komunikační kampaň s názvem „Pusť se do svého projektu“, ve které vyzývá všechny kutily, aby se sami pustili do realizace úprav svých bytů, domů či zahrad. Hornbach, osvědčený specialista a spolehlivý partner pro všechny, kdo se plánují vrhnout do rekonstrukcí a jiných stavebních úprav, je iniciátorem. Reklamní kampaň běží od začátku srpna v Německu a Rakousku. V České republice a v dalších zemích, kde má Hornbach zastoupení, odstartovala v polovině srpna.

„Kutil, hlavní hrdina, vstupuje do místnosti, kde se odlupuje pás staré tapety. Souběžně se za jeho zády formuje imaginární skupinka lidí nejrůznějších profesí (rybáři, lékaři, kovbojové, sportovci), kteří vyjadřují pomocí citoslovcí „Oh, oh“ údiv a leknutí nad daným stavem. Seskupení jen letargicky přihlíží a lituje vzniklou škodu. Zcela jinak k dané situaci přistupuje kutil hrdina. Přiloží ruku k dílu, strhne pás tapety ze stěny a pustí se do práce. Příběh končí záběrem na pyšného a spokojeného kutila v čerstvě zrenovovaném obývacím pokoji“ přibližuje nový spot Dr. Helena Ševčíková, marketingová ředitelka Hornbachu, a dodává: „V originálním spotu se snoubí ambice a cílevědomost spolu s humorem a nadsázkou.“

Nová televizní kampaň společnosti zobrazuje více než čistě kutilskou tematiku a motivační situaci. Mnohem zřetelněji zde zachycuje širší každodenní problém, že lidé mají tendenci odkládat úkoly, které mají být vyřízeny. Společnost Hornbach ve spotu vyzývá všechny, nejen kutily, aby byli aktivní, chopili se iniciativy, vzali na sebe odpovědnost a pustili se do práce. Reklamní kampaň bude podpořena také inzeráty v tištěných médiích a rozhlasovými spoty.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *