On-line

Počet účastníků webinářů roste

Webináře neboli webové semináře pořádané s podporou portálu Workline.cz lákají stále větší počet účastníků. Od spuštění před čtyřmi měsíci firma uspořádala celkem 25 webinářů za účasti téměř tří stovek posluchačů. Více než 50 z nich se zúčastnilo webináře se zaměřením na Datové schránky. Spokojenost posluchačů s webináři dokládá i 70 kladných referencí.

Webináře patří mezi aktivní formy internetového vzdělávání. Účastníci vidí přednášejícího na svém počítači přes webovou kameru. Lektor sdílí s ostatními různý obsah (prezentace, webové stránky, programy a videa). V průběhu webináře se účastní anket, přitom mohou komunikovat s ostatními prostřednictvím chatu nebo mikrofonu.

„Největší výhodou je, že na webinář není potřeba nikam cestovat, a zbytečně tak ztrácet čas. Vše lze sledovat ve vlastní kanceláři a současně být aktivním účastníkem,“ napsal ředitel společnosti Domus Linguarum Marek Koplík.

Jako přínosnou hodnotí posluchači také možnost získat celý záznam webináře ve formě videonahrávky. „Účastníci si nemusí dělat žádné poznámky a snadno si mohou nejasné informace později připomenout,“ vysvětluje lektor a specialista portálu Workline.cz Georgios Yiannakou.

Řada zahraničních firem již využívá webináře k systematickému budování vztahů se zákazníky. „Prostřednictvím pravidelných bezplatných on-line školení nabízejí svým zákazníkům užitečné tipy a triky, a tak rozšiřují jejich profesní kompetence, nebo je seznamují s novinkami v sortimentu. To vše bez výrazného zvýšení nákladů,“ doplňuje Yannakou.

„Webináře nabízejí další komunikační kanál a vlastně i důvod k pravidelné komunikaci se zákazníky,“ říká marketingová poradkyně a lektorka Magdalena Čevelová. „Kromě představení produktů či služeb širokému publiku je lze využít i k provedení marketingového průzkumu nebo získání zpětné vazby.“

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *