Výzkum trhu

Začal semestr kursu MARKET RESEARCH ACADEMY

Ve středu 23. září „se rozběhl“ ve velmi pěkných prostorách VŠE 1.semestr unikátního vzdělávacího kurzu MARKET RESEARCH ACADEMY (MRA), který společně pořádají Vysoká škola ekonomická, Sdruženi agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR a poradce Dr.Tomek.
Má poskytnout aktuální informace a školení o výzkumu trhu a jeho aplikaci do marketingového řízení, a to z pohledu několika zkušených výzkumných subjektů současně, ale též i z pohledu zadavatelů. Kurz se koná vždy ve středu, a to celkem 8krát. Vždy proběhnou dvě dvouhodinové lekce.

Kurz zahájil zajímavou a poutavou formou Ing.Jiří Mikeš v přednášce „Dnešní marketing a co to znamená pro výzkum“. Podrobně informoval zejména o komerční komunikaci a propagaci, ale též o problémech současného světa a možnostech výzkumu pomáhat. Doplnil ho dalšími příklady z celého světa Dr.Ivan Tomek. Druhá lekce se týkala „Marketingového výzkumu v procesu rozhodování firmy, zadávání výzkumu“. Ing.Hana Kloučková z Confess Research a Dr.Ivan Tomek se zabývali potřebami zadavatelů a formou, jak formulovat konkrétní zadání pro výzkum, co takové zadání musí obsahovat, jak vybírat výzkumnou agenturu i principy spolupráce firmy (zadavatele) s výzkumnou agenturou.

Studenti dostali tištěné prezentace ze všech 16 lekcí a na závěr absolventi, kteří úspěšně vypracují dva průběžné testy a obhájí závěrečný praktický projekt, získají certifikát o absolvování, vystavený pořádajícími subjekty.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *