Public relations

PR manažerem roku se stala Dana Dvořáková z Unipetrolu

Historicky první ocenění PR manažer roku získala Dana Dvořáková, ředitelka firemní komunikace společnosti Unipetrol. Na vítězce se shodla devítičlenná porota složená z profesionálů z oblasti vztahů s veřejností a firemní komunikace. Ocenění, které má za cíl upozorňovat na zajímavé a následováníhodné osobnosti z oblasti komunikace, Dvořáková převzala během prvního ročníku oborové konference Public Relations Summit 2009, která se konala včera 21. října v Praze.

„Ceny si samozřejmě nesmírně vážím, ale je pro mne především výzvou i nadále usilovat o zvyšování prestiže a dobrého jména celého oboru. Myslím si totiž, že i po 15 letech existence oboru PR v českém prostředí je stále třeba poukazovat na to, že bez kvalitních vztahů s veřejností se neobejde žádná společnost, která chce na trhu úspěšně fungovat,“ okomentovala ocenění Dana Dvořáková.

Dana Dvořáková získala ocenění především za svůj výrazný podíl na vybudování profesionální firemní komunikace holdingu Unipetrol. Do pozice ředitelky firemní komunikace Unipetrolu Dvořáková nastoupila v říjnu 2006 a během následujících tří let kolem sebe vytvořila profesionální tým, standardizovala všechny procesy externí i interní komunikace společnosti, a významně se tak podílela na tom, že firma je dnes analytiky a experty z oboru hodnocena jako standardně a velmi otevřeně komunikující společnost. Pověst Unipetrolu se pak navíc, dle pravidelných průzkumů firemní image, zlepšuje i v očích laické veřejnosti. Fakt, že je Dana Dvořáková opravdu osobou na správném místě, dokládá i řada ocenění, které spolu se svým týmem v posledních letech získala.

Porota při volbě Dany Dvořákové jako PR manažera roku 2009 přihlédla i k úspěšnosti jejího dřívějšího působení v oboru PR a firemní komunikace. Dana Dvořáková před příchodem do Unipetrolu zastávala významné pozice ve společnostech Český Telecom, Všeobecná úverová banka a České aerolinie. Dříve, než se začala plně věnovat oboru firemní komunikace, působila Dvořáková jako ekonomická novinářka v denících Hospodářské noviny a Mladá fronta.

První ročník soutěže PR Manager roku je společným projektem Asociace PR agentur APRA a společnosti Blue Events. Smyslem udělování ceny PR Manager roku je ocenit práci PR manažerů, ředitelů komunikace a dalších profesionálů v oboru public relations, přispět k většímu zájmu o tuto profesi a napomoci zvyšovat význam řízení interní a externí komunikace pro úspěch každé společnosti. „Uvědomili jsme si, že v ČR sice už máme široce uznávanou soutěž PR projektů (Česká cena za PR), avšak soutěž osobností, která by měla srovnatelnou prestiž, chybí. Rozhodli jsme se proto uspořádat soutěž PR manažer roku, která by měla tento nedostatek napravit,“ uvedl tajemník poroty Radek Maršík. Kvalita této soutěže je zaručena jak odborností poroty, tak i velkým množstvím nominujících. V rámci veřejné on-line nominace, která proběhla v letních měsících, bylo totiž osloveno na 2500 relevantních osobností z oblasti komunikace a PR.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *