Média

FLE media awards 2009 – vítězství v kategorii nejlepší malá kampaň pro Mather Communications

Ze slavnostního vyhlášení čtvrtého ročníku soutěže FLE media awards 2009 si mediální tým Mather Communications odnesl dvě významná ocenění. Vítěznou trofej tým Mather Communications získal v kategorii Nejlepší malá kampaň za práci pro Nadaci Leontinka „Udělej si médium z čehokoli“. Zároveň byl mediální tým Mather Communications vyhlášen druhou nejinovativnější mediální agenturou na českém trhu.

Kategorie Nejlepší malá kampaň patřila ve čtvrtém ročníku FLE media awards k nejsilněji obsazené. Z celkem 22 přihlášených kampaní v této kategorii odbornou porotu přesvědčila kampaň Nadace Leontinka „Udělej si médium z čehokoli“. Ondřej Obluk, Managing Director Mather Communications k vítězství uvedl: „V kampani jsme využili jak tradiční inzertní plochy, tak i řadu netradičních médií. Příkladem jsou trička členů kapely Sto zvířat, která byla potištěna sdělením Nadace Leontinka a hudebníci je měli oblečená na koncertu v klubu Roxy.“

Pro Nadaci Leontinka pracuje komunikační skupina Mather již čtvrtým rokem. Vedle mediálního plánování a vyjednávání prezentace v médiích poskytují společnosti z komunikační skupiny Mather pro Nadaci Leontinka kreativní a produkční práce a PR podporu. V loňském roce dosáhla práce odvedená pro nadaci hodnoty 1,8 milionu Kč. Mather své služby nadaci poskytuje zdarma. Mediálnímu týmu se vloni podařilo pro Nadaci Leontinka vyjednat prostor v médiích v celkové hodnotě 5,5 milionu Kč. Nadace takto získala například vysílací čas pro spoty na TV Prima nebo místo pro uveřejnění tištěné inzerce v ekonomickém týdeníku Euro, časopisech Glanc, Šťastný Jim, Týden, Auto7 a dalších.

„Řadu dalších aktivit nemáme oceněné ve finanční hodnotě. Jejich účinek však potvrzuje zvýšení počtu dárcovských SMS ze dvou denně na zhruba 236 za jeden den v závěru loňského roku. V meziročním srovnání dokázala naše kampaň pro Nadaci Leontinka zvýšit objem přijatých darů o 11,5 %,“ dodal Ondřej Obluk.

Během vyhlašování výsledků soutěži FLE media awards si mediální tým Mather Communications přišel na pódium rovněž pro cenu určenou pro celkově třetí (druhý na českém trhu) nejinovativnější mediální tým. „Kampaně, které zaujmou spíše svým provedením než objemem investovaných prostředků, jsou zvláště v současné době mezi klienty ty nejvyhledávanější. Takové kampaně se bez inovativního přístupu nedají realizovat,“ uzavřel Ondřej Obluk.

-red-

Čtěte také