banner_left
Branding

Globus představil vlastní značku

Společnost Globus uvedla v říjnu na trh svou privátní značku GLOBUS, kterou propaguje sloganem „Kvalita, která si zaslouží naše jméno.“ Pod vlastní značkou nabídl Globus například porcované sýry, müsli, džusy, kávu nebo papírové kapesníčky. Kromě loga Globus je na obalu těchto výrobků také osobní doporučení rodiny Bruchovy, která společnost před více než 180 lety založila a svým jménem garantuje kvalitu výrobků.

„Je to součást naší dlouhodobé strategie zaměřené především na kvalitu zboží a služeb. Zákazníkům chceme pod značkou GLOBUS nabízet výrobky značkové kvality, ovšem za nižší cenu, než za jakou nabízíme srovnatelné výrobky našich dodavatelů,“ říká ředitel marketingu společnosti Globus Boris Malý. „Naši odborníci sledují výrobu těchto výrobků a jejich kvalitu už od fáze vývoje, protože si chceme být jistí, že naši zákazníci pod značkou GLOBUS dostanou minimálně tak vysoký standard, na jaký jsou dlouhodobě zvyklí.“ Až do konce tohoto roku navíc společnost zákazníkům nabízí, že pokud jim výrobky značky GLOBUS nebudou chutnat, mohou je vrátit a dostanou zpět své peníze. „Podněty zákazníků chceme využít k dalšímu zkvalitňování našich výrobků,“ vysvětluje B. Malý.

Německá mateřská společnost Globusu nabízí zákazníkům privátní značku GLOBUS už delší dobu, s uvedením na český trh však firma čekala na dokončení a vyhodnocení relaunche značky, k němuž v Německu došlo v uplynulých letech. „Do sortimentu jsme začali výrobky pod vlastní značkou postupně zařazovat ji před několika měsíci, první výsledky ukázaly, že zákazníci je přijali dobře a odprodeje jsou velmi slibné i bez jakékoliv marketingové podpory,“ říká B. Malý.

Stejně jako v Německu, i v ČR bude Globus nabízet vedle značkové kvality GLOBUS také vlastní řadu výrobků, které mají zákazníkům zajistit co nejvýhodnější nákup. Tyto výrobky se stanou se součástí nabídky zboží zařazeného do programu Nejnižší cena. Na rozdíl od kvalitativní značky GLOBUS nebudou označeny přímo logem společnosti, ale na obalu se objeví jako identifikační prvek meridián, tedy typická mřížka z poledníků a rovnoběžek, kterou Globus využívá jako grafický prvek, a také firemní oranžová barva jako podklad.

Řadu výrobků nabízených pod vlastní značkou GLOBUS i vlastních výrobků v kategorii Nejnižší cena hodlá Globus i nadále rozšiřovat, do některých segmentů se však pouštět nechce. „V určitých kategoriích zboží je kvalita privátních značek v ČR nastavena tak nízko, že levněji již takové výrobky nelze vyprodukovat, pokud chceme zachovat takovou kvalitu, s níž jsme ochotni spojit jméno naší společnosti,“ vysvětluje B. Malý.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *