Komunikace

Výdaje firem v USA na WOM Marketing vzrostly loni o 14 %

Navzdory ekonomické krizi a celkovému útlumu marketingových aktivit vzrostly v roce 2008 výdaje amerických firem na Word of Mouth marketing o více než 14 %. Pro rok 2009 je odhadován nárůst o 10 %.

Údaje vyplývají z exkluzivního průzkumu americké agentury PQ Media realizovaného mezi čtyřmi sty členy Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) v USA.

Rostoucí tendence výdajů firem na WOM Marketing i v době krize dokazují, že manažeři značek alokují stále větší podíly ze svých rozpočtů na dlouhodobé Word of Mouth kampaně, které zahrnují online i offline aktivity přesně zaměřené na jednotlivé kategorie zákazníků a jejich sociální okolí.

Řada úspěšně realizovaných WOM kampaní v ČR ukazuje, že WOMové aktivity přináší jasné obchodní výsledky a že i čeští manažeři značek objevují kouzlo šeptandy, i když zatím ne v takové míře jako jejich američtí kolegové.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *