„Již od svého založení si značka Infiniti stanovila cíl vytvořit novou koncepci luxusních vozů, u nichž je osobní a odměňující zážitek z jízdy důležitější než samotný automobil.“
Tato slova, která shrnují vizi inspirovaného výkonu Infiniti, by mohla být napsána loni, minulý měsíc nebo i dnes. Zrodila se však již před 20 lety v souvislosti s představením nové luxusní značky, která vstoupila na trh 8. listopadu 1989 – tehdy s pouhými 51 prodejními místy a dvěma modely ve výrazně odlišných předváděcích centrech.
Obchodní zastoupení se vyznačovala skutečným luxusem, který je dnes u obchodníků s auty obvyklý: byla vybavena recepcí, otevřenými kancelářemi a kladla stejný důraz na prodej i na služby zákazníkům. Samotné vozy byly rovněž jedinečné – vyznačovaly se japonskou nápaditostí, tichým luxusem a nepřekonatelnými jízdními vlastnostmi.
Za dvě uplynulá desetiletí se mnohé změnilo. Předváděcí centra se zvětšila, aby mohla pojmout úplnou nabídku luxusních výkonných automobilů včetně kabrioletů, sedanů, vozů třídy coupé a SUV. Původní inspirace (charakterizovaná slogany Komplexní zákaznická zkušenost a Inspirovaný výkon) však zůstala zachována dodnes, kdy se z hrstky původních prodejních míst v USA stala vyspělá síť prodejců Infiniti v 35 zemích po celém světě.
„Sen, který vznikl před 20 lety v USA, se stal základem globální luxusní značky automobilů,“ uvedl Toru Saito, vicepresident pověřený vedením globální obchodní divize Infiniti. „Značka Infiniti byla od samého začátku založena na inovaci v designu, výkonu, technologii a péči o zákazníky s důrazem na celkovou zákaznickou zkušenost – a stejně je tomu i dnes.“
A jaké jsou plány pro nejbližší budoucnost? Stále se rozšiřující nabídka modelů se na jaře 2010 rozroste o sedan nové generace Infiniti M, který bude v létě následován zbrusu novým modelem Infiniti QX SUV. Společnost Infiniti navíc nedávno ohlásila svůj první hybridní vůz – model Infiniti M Hybrid připravovaný na rok 2012 a budoucí řadu Infiniti EV.
-red-















Follow

