On-line

Vodafone svým Parkem zvířil internetový rybník

Po listopadové testovací beta verzi spustil v prosinci červený operátor komunikační portál Vodafone park. O komunikační kampaň a vizuální podobu portálu se postarala agentura Mather Advertures, technické řešení projektu zajistila společnost Cleverlance.

„Vodafone park úspěšně propojuje služby mobilního operátora s internetem. Umí zálohovat kontakty, posílat hromadné SMS, archivovat MMS a díky flexibilnímu přidávání aplikací se navíc maximálně přizpůsobí uživateli,“ představil neobvyklý portál Patrik Hrubeš, Account Director Mather Advertures Další přidanou hodnotou, kterou Park nabízí, je možnost využití programátorského rozhraní pro vytváření vlastních aplikací.

Vodafone park každému, kdo se nyní zaregistruje, umožní až do konce února zaslat 777 MMS do vlastní sítě.

V podobném duchu je i „vodafonní“ vánoční dárek. Vodafone jej prezentuje na mikrostránce, kterou pro něj pro tyto účely opět vytvořila agentura Mather Advertures. Zde se naděluje 77 MMS na 4 měsíce zdarma. Produkt je dobře podpořen hned první soutěží miniBiják, kde se uživatelé stanou součástí krátkého filmu díky jedné MMS.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *