Reklama

Hornbach rozdal v soutěži na Facebooku 16 iPodů

Společnost Hornbach vyhlásila v rámci svých marketingových aktivit na Facebooku vánoční soutěž o 16 iPodů. Soutěžilo se „nejhorší“ vánoční dárek. Výhra čekala na toho, kdo nejvtipnějším a nejoriginálnějším způsobem popsal svůj příběh o nejnevhodnějším dárku a získal nejvyšší počet hlasů. Do soutěže se zapojili téměř všichni fanoušci. Hornbach jich má celkem 4 370.

Na prvním místě se umístil vánoční dárek v podobě mobilního telefonu, který nefungoval. Tento příspěvek získal celkem 322 hlasů. Mezi dalšími 16 oceněnými byla například dvě živá růžová prasátka, svíčka v podobě anděla či koště místo elektrické kytary. „Vánoční hra o iPody byla velice úspěšná a soudě podle ohlasů našich fanoušků se líbila. Určitě to není poslední soutěž, kterou jsme pro naše příznivce připravili, říká Dr. Helena Ševčíková, marketingová ředitelka Hornbachu pro Českou a Slovenskou republiku.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *