Průmysl

Uzávěrka přihlášek na Watenvi a Urbis Invest se nezadržitelně blíží

Přípravy na Mezinárodní vodohospodářský a ekologický veletrh WATENVI a Mezinárodní veletrh investičních příležitostí, rozvoje regionů, komunálních technologií a služeb URBIS INVEST jsou v plném proudu.
WATENVI zahrnuje Mezinárodní vodohospodářskou výstavu VODOVODY-KANALIZACE, kterou pořádá Sdružení oborů vodovodů a kanalizací SOVAK ČR, a Mezinárodní veletrh techniky pro tvorbu a ochranu životního prostředí ENVIBRNO. Poprvé se uskuteční na brněnském výstavišti společně s URBIS INVEST ve společném termínu od 25. do 27. května 2010.
Veletržní komplex bude soustředěn v novém unikátním pavilonu P, který svou kapacitou nahradí dosud užívané tři haly.

Pro podporu tohoto nového vysoce odborného „komunálního veletrhu“ připravili jeho organizátoři pro vystavovatele řadu výhod v podobě zajímavých bonusů. Vystavovatelé, kteří se přihlásí v řádném termínu, tedy do 25. ledna 2010, získají pronájem výstavní plochy za zvýhodněnou cenu.
Řada společností si uvědomuje, že je v této době potřeba šetřit, přesto účast na „svých“ veletrzích nechce omezovat. Vědí totiž, že právě zde lze získat body, které jim nejpozději po oživení trhu výrazně pomohou. A to nejen ke stabilizaci firmy po překonání útlumu, ale také k přilákání nových zákazníků. Proto si stále více firem vybírá k prezentaci svých kvalit právě veletržní účast.

Snížit náklady formou akčních cen a bonusů je smyslem tzv. „ekonomického balíčku“, který připravila společnost Veletrhy Brno vystavovatelům WATENVI a URBIS INVEST. Výhody obsažené v programu Benefit 2010 jsou poskytovány automaticky, například vystavovatelé zdarma získají WiFi připojení, parkování v hale EXPO-PARKING nebo firemní pozvánky, jež pro firmy představují významný marketingový nástroj k oslovení svých partnerů.

Nově vystavujícím firmám je určen program START, jež zahrnuje pronájem výstavní plochy za zvýhodněných podmínek, registrační poplatek ve výši pouze 100 korun i veškeré výhody obsažené v programu Benefit. Nezanedbatelnou součástí programu je i snížení administrativní zátěže spojené s veletržní účastí.

Vystavovatelé také mohou zdarma využít reklamní prostor na stránkách WATENVI 2010 a URBIS INVEST 2010 v sekci „vystavovatelé se představují“ a už několik měsíců před zahájením veletrhů prezentovat odborné veřejnosti a novinářům svoji firmu a novinky, které budou vystavovat ve svých expozicích. Pořadatel veletrhu také vydává pravidelný e-letter, v němž informuje o stavu příprav veletrhu, novinkách a o připravovaných doprovodných akcích. Cílem je vystavovatelům zajistit vyšší marketingovou podporu jejich účasti. Pro většinu vystavovatelů veletrhu WATENVI 2009 je účast na WATENVI druhým nejdůležitějším marketingovým nástrojem pro prezentaci a dosažení obchodních cílů.

Minulého ročníku veletrhu WATENVI se zúčastnilo 241 vystavovatelů ze 37 zemí. Přestože se konal v prostředí ekonomické krize, zúčastnilo se jej 20 % nových vystavovatelů. Do Brna přijela také řada obchodních delegací ze střední a východní Evropy, oficiální účast na veletrhu měly saské firmy. Úspěšný byl nový projekt Business Point, na kterém své obchodní partnery hledaly delegace ze Francie, Španělska, Itálie, Bulharska, Rumunska a Chorvatska.

-red-

Čtěte také