banner_left
banner_right
Média

Tisková zpráva Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR

Valná hromada SIMARu hodnotila činnost v uplynulém roce. Za nejvyšší přínos označila průběh 1.semestru unikátního vzdělávacího kurzu MARKET RESEARCH ACADEMY (MRA).
Pro zvážení všech předností a nedostatků navrhla pedagogická rada MRA vyhlášení jarního běhu MRA, který začne 10. března 2010 ve vylepšeném a prodlouženém programu, v délce 9 odpolední, tedy 18 lekcí.

SIMAR i v roce 2010 uskuteční pro své klienty na přelomu května a června 2010 seminář na téma „Nové trendy ve výzkumu“.

Současná situace v oboru výzkumu trhu není jednoduchá a bohužel konkurence (v některých případech nekalá) přináší nedodržování kvalitativních standardů a tím i snižování validity výzkumu. Proto SIMAR v roce 2010 zpracuje „cenové standardy“ jednotlivých typů výzkumu (co vše zahrnuje cena výzkumu, z čeho se výzkum skládá, co je nezbytné, co cenu nejvíce ovlivňuje apod.). Tato informace by měla působit proti dumpingovým cenám, které se na trhu objevují a zlepšit informovanost klientské strany pro posuzování jednotlivých nabídek. Tím by jistě pomohlo celému oboru. SIMAR by se tak mohl stát jakýmsi arbitrem vztahu kvality a ceny výzkumů.

SIMAR se rozhodl aktivně nabídnout členství některým stávajícím nebo v loňském roce vzniklým agenturám.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *