Reklama

Hornbach spustil největší tiskovou kampaň v dějinách společnosti

Prostřednictvím největší tiskové kampaně, kterou společnost kdy spustila, prezentuje Hornbach poprvé v plném rozsahu to, na čem stojí jeho filozofie. Tedy enormní výběr a trvale nízké ceny. Zmíněno je také dokonalé zásobení a umístění marketů. Všechny tyto věci jsou v kampani objasněny.

Motivy kampaně zahrnující v průměru 3200 znaků, jsou v médiích k vidění pod hlavičkou: „Hornbach zblízka“. V informativních a zábavných textech se kutil dozví například to, proč má Hornbach na skladě šroubky, které se prodávají pouze dvakrát za rok. Vysvětleno je také například to, proč z prodeje zmizí produkty typu TV držáky.

Motivy kampaně jsou k vidění v České republice již od 8. 3. 2010. Stejná propagace probíhá i v dalších zemích Evropy, kde má Hornbach zastoupení. Tedy v Holandsku, Rakousku, Rumunsku, Švýcarsku, Švédsku a na Slovensku.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *