banner_left
banner_right
Knihy

Chaotika – Řízení a marketing firmy v éře turbulencí

V knize Chaotika představují uznávaní podnikoví stratégové Philip Kotler a John Caslione mnoho detailních poznatků směřujících nejen k pouhému přežití firmy v globální ekonomické krizi, ale zejména k nastartování prosperity pro mnohé další konjunktury a poklesy, které ji čekají. Jádrem je představení systému řízení chaosu, usilujícího o minimalizaci zranitelnosti firmy a maximální využití naskýtajících se příležitostí – a tím i získání náskoku před konkurenty, kteří se uchylují k zastaralé taktice všeobecné paniky a plošných škrtů. Tento systém vám pomůže zcela přehodnotit své manažerské a marketingové přístupy v době recese a turbulencí trhů.

Respektovaní autoři vám zde předkládají příklady a návody, jak:

– zavést systém včasného varování odhalující první náznaky převratných změn, včetně inovací a šoků, na něž musí firma reagovat,
– vytvářet nejpesimisičtější, nejoptimističtější a nejpravděpodobnější scénáře, včetně příslušných strategií pro efektivní zvládnutí každé z možných situací,
– strategicky snižovat náklady a zvyšovat efektivitu v jednotlivých odděleních: finančním, informačních technologií, výrobním, nákupu a lidských zdrojů,
– ochránit svůj tržní podíl v klíčových zákaznických segmentech bez potřeby ohromných rozpočtů na výzkum trhu a marketing,
– zkrátit strategické plánování do kratších, tříměsíčních cyklů umožňujících adekvátně reagovat na aktuální stav firmy a okolního prostředí,
– předcházet potenciálně katastrofálním důsledkům opuštění zásadních principů.

Jako skvěle načasovaná, praktická a přesvědčivá kniha je Chaotika nepostradatelným návodem pro vedoucí představitele firem usilujících o přežití současných ekonomických bouří a toužících po udržení prosperity během všech dalších turbulencí, které jsou před námi.

O autorech:
Philip Kotler je předním světovým expertem v oblasti praktických marketingových strategií, mnohými považován za otce moderního marketingu. Nedávno vyšlo 13. vydání jeho stěžejní knihy Marketing Management, která je již dlouhá léta nejpoužívanější učebnicí pro výuku marketingu v rámci MBA programů po celém světě. Z jeho dalších knih lze jmenovat Marketing Models, Principles of Marketing, Strategic Marketing for Nonprofit Organizations, Social Marketing, Marketing Places, Corporate Social Responsibility, kromě nich napsal asi 30 dalších knih. V rámci svého výzkumu se zabývá strategickým marketingem, inovacemi, marketingem na spotřebním i B2B trhu, marketingem služeb, distribucí, e-marketingem a společenským marketingem. Pracoval jako konzultant pro IBM, Bank of America, Merck, Ford, General Electric, Honeywell a mnoho dalších společností. Obdržel 12 čestných doktorátů z předních univerzit ve Spojených státech a v zahraničí, včetně „S. C. Johnson & Son distinguished profesor“ mezinárodního marketingu na Kellogg School of Management při Northwestern University.

John A. Caslione je uznávaným odborníkem na globální ekonomiku, pomáhal zavádět podnikové strategie v 88 zemích na 6 kontinentech. Pracuje jako poradce pro velké a střední společnosti včetně ABB, Becton-Dickenson Biosciences, Caltex Lubricants, ExxonMobil, GE, Hewlett-Packard, Johnson & Johnson, IBM a Philips N.V. Je zakladatelem a prezidentem globální poradenské společnosti GSC Business Capital LLC, zabývající se fúzemi a akvizicemi a byl rovněž zakladatelem a prezidentem společnosti Andrew-Ward International, zabývající se poradenstvím v oblasti managementu. Vystupuje na mnoha konferencích po celém světě a působí jako hostující profesor na Kellogg School of Management při Northwestern University, kde přednáší o globální ekonomice, globálním marketingu a globálním rozvoji podnikání, včetně rozvíjejících se trhů. Je autorem čtyř knih zabývajících se globalizací a tvorbou globálních podnikatelských strategií. Svůj titul MBA získal na University of New York (Buffalo) a titul doktora práv na Chicago-Kent College of Law (Chicago). Je zakládajícím členem prvního anglicky mluvícího členského klubu Rotary International ve Frankfurtu, vzniklého v roce 2006.

Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press

Chaotika
Řízení a marketing firmy v éře turbulencí
Philip Kotler, John A.Caslione
váz., formát: 167 mm x 225 mm
216 stran černobílých
ISBN: 978-80-251-2599-1, EAN: 9788025125991
Doporučená cena 339 Kč

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *