banner_left
banner_right
Průmysl

Kongres Marketing Management 2010

Marketing je dnes náročnější než v dobách pohody a přebytku, kdy k úspěchu často stačilo být dobrým „úředníkem“, rozuměj distributorem přiděleného rozpočtu, a sázet na osvědčené jistoty tak jako všichni ostatní.

To, co nyní otřásá základy klasického marketingu u nás, však není jen dopad zhoršených ekonomických podmínek nebo nástup nových technologií. Největším nebezpečím rozvoje oboru je strach a pohodlí samotných marketérů, naše tendence setrvávat na rutinních postupech, pravidlech a strukturách založených v dávno minulých časech prosperity a jen MLUVIT o tom, že to děláme JINAK. Marketing v mnohých firmách postrádá nadšení, odvahu, rozhodnost a vůli k prosazení jiných, zatím ještě „nezaběhnutých“ řešení.

Kongres Marketing Management 2010, který se bude konat 5.5.2010 v pražském hotelu Grand Majestic Plaza, si proto klade za cíl přinést především tolik potřebnou inspirativní atmosféru a příklady, jak lze využít nových tržních podmínek ve svůj prospěch. Příspěvky jednotlivých řečníků přinesou podněty, jak otřást zkostnatělými marketingovými praktikami, jak účelně a efektivně využívat nové komunikační technologie či jak zúročit tržní příležitosti a nastartovat inovace právě v dobách, kdy je trh (a konkurence) pod vlivem krize.

Závěrečná diskusní část bude tentokrát rozdělena na dva tematické workshopy, z nichž jeden se bude hlouběji věnovat novým marketingovým přístupům a technikám, zatímco druhý se zaměří na public relations – obor, který o sobě prohlašuje, že je připraven v nastupující Éře dialogu převzít vedoucí úlohu a dát i firemnímu marketingu nový rozměr.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *