Finance

Poštovní spořitelna spouští novou „Era kampaň“

Poštovní spořitelna spouštila zcela nově pojatou reklamní kampaň, která představí produktovou řadu Era. Hlavní tváří kampaně bude Eva Holubová, motto kampaně zaměřené na produkt Era osobní účet zní: „Je to jen obyčejný účet. Ale má vše, co jste chtěli.“

„Kampaň opouští starý koncept animovaných postaviček a přichází se zcela novou strategií. Chceme co nejvíce sladit kampaň s podstatou značky Era. Cílem komunikace je tedy ukázat jednoduché, dostupné a otevřené bankovnictví, což je přesně to, co Era nabízí,“ popsal změny výkonný manažer Marketingové komunikace Petr Vondráček.

Strategii nové značky, název a logo vytvořila agentura Rust, na kampani pak spolupracovala také komunikační agentura McCann Erickson.

Kampaň bude využívat televizní spoty, rozhlas, internet, tisk i venkovní reklamu. Tradičně dostanou prostor také webové stránky a bankomaty Poštovní spořitelny. Součástí kampaně bude zároveň přímé oslovení zákazníků formou direkt mailu a telemarketingu.

-red-

Čtěte také