Reklama

„Kutilové z Hornbachu opět dokazují, že si umí poradit!“

Dlouholetý úspěšný tandem Hornbach a berlínská agentura Heimat aktualizuje svou jarní kampaň s názvem „Jak šílený jsi ty?“, která odstartovala počátkem března, a přichází s novým televizním snímkem „Cow“. Televizní spot je opět vyprávěn s patrným nadhledem a velkou dávkou černého humoru. Přitom zde nechybí vášeň pro kutilské projekty, která je pro Hornbach příznačná. Režírování snímku „Cow“ se znovu ujal český režisér Martin Krejčí.

Snímek „Cow“ se nese v duchu velmi vtipného ztvárnění sloganu kampaně: „Jak šílený jsi ty?“. Kutilové jsou odhodláni využít i velmi neobvyklých prostředků, aby svůj projekt dovedli do zdárného konce. Ukázkou toho jsou dva postarší hrdinové coby kutilové, které ve snímku ztělesňují švédští herci Sten Elfström a Ted Åström. Když jejich kráva pozře poslední šrouby potřebné ke zhotovení terasy, bez váhání se snaží své šrouby získat zpět, aby svůj projekt dokončili, a to kreativním, i když neobvyklým způsobem.

„Snímkem „Cow‛ společnost Hornbach zdůrazňuje pochopení pro citové rozpoložení všech lidí, pro které je kutilství více než jen pouhou nutností“, uvedl Guido Heffels, vedoucí kreativního oddělení agentury Heimat, Berlin.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *