banner_left
Průmysl

Nové jméno na trhu dopravy a logistiky – Advanced World Transport

Skupina New World Resources Transportation B.V., která je předním poskytovatelem ve všech odvětvích dopravy a logistiky ve střední a východní Evropě, mění svůj název na Advanced World Transport B.V. (dále „skupina AWT“). Ke změně názvu došlo rovněž u dceřiných firem ve skupině. Skupina AWT zároveň představila nový jednotný korporátní design, pod kterým se budou všechny společnosti ze skupiny nadále prezentovat na veřejnosti.

Nejvýrazněji se změna názvu a nová značka skupiny projeví u akciové společnosti OKD, Doprava, která se od 1. května přejmenovala na Advanced World Transport a.s. (dále AWT). Společnost Čechofracht se změnila na AWT Čechofracht a podle stejného principu vznikly i názvy AWT SPEDI-TRANS, AWT BlueTrucks nebo AWT VADS. Společnost OKD, Rekultivace bude nově vystupovat pod názvem AWT Rekultivace. Všechny společnosti zároveň začnou používat jednotné logo AWT.

„Skupina Advanced World Transport má za sebou sérii významných akvizic, které posilují její zásadní postavením na trhu. Naší ambicí je být vysoce konkurenceschopným hráčem na trhu dopravy a logistiky v Evropě, který přináší svým zákazníkům skutečnou přidanou hodnotu. Jednotná značka celé skupiny a také efektivnější vnitřní struktura je symbolickým završením jedné důležité etapy na této cestě,“ vysvětluje Attila Boros, předseda představenstva skupiny.

Součástí skupiny se v uplynulých dvou letech staly společnosti ze skupiny Čechofracht nebo dopravní společnost Viamont Cargo, další akvizice skupina AWT zrealizovala v Maďarsku či Bělorusku. Roční obrat skupiny AWT tak vzrostl na více než dvojnásobek.

Ke změně názvu vedly i marketingové důvody. „Hledali jsme značku, pod kterou nás odborná veřejnost a naši zákazníci dokážou jasně identifikovat. Název Advanced World Transport ve volném překladu znamená „vyspělá světová doprava“ a jednoznačně vyjadřuje, jaké jsou naše schopnosti: nabízet vyspělé, komplexní logistické služby, které nemají hranice,“ upřesňuje okolnosti vzniku nového názvu Petr Jonák, ředitel PR a komunikace skupiny AWT.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *