Reklama

SPAR spouští věrnostní program s oblíbenou dětskou stavebnicí LEGO

Svůj první věrnostní program s bonusy určenými pro děti připravila pro své zákazníky společnost SPAR ČOS. Zákazníci supermarketů SPAR a hypermarketů INTERSPAR tak poprvé v rámci věrnostních programů společnosti SPAR mohou od 25. srpna za odměnu získat stavebnice LEGO.

Po předchozích úspěšných věrnostních programech s exkluzivními výrobky značek ZWILLING, WMF, Tefal nebo Spiegelau, jsou poprvé odměny za věrné nakupování zaměřeny na sortiment hraček. „Věrnosti našich zákazníků si velmi vážíme, a proto jim nabízíme za jejich loajalitu originální odměny v podobě výhodného nákupu speciálního sortimentu. A protože u nás nakupují především rodiny, zaměřili jsme se tentokrát na produkty pro děti našich zákazníků,“ říká Martin Ditmar, jednatel společnosti SPAR ČOS, a dodává: „Hra se stavebnicí LEGO je velmi oblíbená nejen u dětí, přízni se těší rovněž u rodičů. Ti oceňují především pozitivní vliv na tvořivost, rozvoj manuální zručnosti a motoriky svých dětí.“

Za každých 100 Kč nákupu dostane zákazník jednu samolepku s obrázkem červené jedličky a s logem LEGO. Takto získané samolepky pak nalepí na speciální kartu, kterou při nákupu odevzdá u pokladny, přičemž produkty bude možné koupit za zvýhodněné ceny již s 10 nebo 15 nasbíranými body. Akce potrvá od 25. 8. 2010 do 9. 11. 2010 nebo do vyčerpání zásob podle toho, která z těchto skutečností nastane dříve. Výdeje karet a samolepek budou časově omezeny, a to od 25. 8. 2010 do 2. 11. 2010, avšak produkty si bude možné vyzvednout až do 9. 11. 2010. Úplná pravidla budou k dispozici na Hlavní pokladně (Informacích) hypermarketů INTERSPAR, supermarketů SPAR a také na www.interspar.cz.

-red-

Čtěte také