Možnost diskrétní obsluhy ve vlastní pobočkové síti a základní nabídku produktů a služeb zdarma nabízí Česká spořitelna klientům s vyššími příjmy či velkým majetkem. Nabízené služby a produktová nabídka jsou ušity na míru potřebám a přáním této klientely. Banka je sestavila na základě výsledků rozsáhlého segmentačního průzkumu*.
„S obsluhou movitějšího segmentu klientů máme zkušenosti díky našemu privátnímu bankovnictví. Životní styl a pohled na svět této klientely je jiný než u většiny populace. Je to služba pro lidi, kteří jsou aktivní, chtějí své finanční prostředky spravovat a zároveň si je užívat. To mimo jiné potvrdil také průzkum u klientů, na které míříme nabídkou ČS Premier,“ uvedl Jiří Škorvaga, člen představenstva a náměstek generálního ředitele České spořitelny. „Proto pro ně vytváříme značku oddělenou od pobočkové sítě i speciální produkty a způsob obsluhy. V této klientele máme největší podíl na trhu a chceme jej nejen udržet, ale i získat klienty nové,“ dodal Jiří Škorvaga.
Klienti, na které banka svou nabídkou míří, podle průzkumu oceňují vyšší míru obsluhy ve věcech finančních služeb. Jde o movité a aktivní klienty, kteří trpí nedostatkem času, ale očekávají prvotřídní služby a důvěru ve svého bankéře. Je pro ně důležitá prestiž značky, protože ta reprezentuje jejich živostí styl a ambice. Individuální přístup považují za samozřejmost. Právě soukromí, diskrétnost a osobní přístup naleznou v pobočkové síti ČS Premier. Banka má nyní dvě pobočky v Praze a jednu v Brně, zhruba do pěti let plánuje mít 20 těchto poboček.
Hlavními kriterii pro zařazení do ČS Premier a získání produktů a služeb zdarma je dosažení stanoveného příjmu a požadované aktivity. Součet klientových úspor a investic v České spořitelně musí být alespoň 1 mil. Kč nebo pravidelný měsíční příjem na Osobní účet Premier a Běžné účty Premier v cizích měnách musí dosahovat minimálně 100 tis. Kč.
-red-