Reklama

Zlatopramen ve speciální limitované vánoční edici

Limitovanou vánoční edici připravila pivní značka Zlatopramen. Speciální multibalení s vánočním tématem obsahuje šest 1,5 litrových Maxilahví a v obchodech v maloobchodní síti je zákazníci najdou již od poloviny listopadu. Hlavním motivem vánoční edice je slogan „O stupeň lepší Vánoce a šťastný nový rok 2011“.

„Počet balení je množstevně limitován. Při jeho plánování jsme vycházeli z našich propočtů tak, aby se v maloobchodech vánoční Zlatopramen vyprodal nejpozději do Silvestra,“ říká Boris Rajdl, brand manažer značky Zlatopramen. „Na speciální vánoční obal multipacku upozorňujeme zákazníky také prostřednictvím flashové hry, kterou si zájemci mohou zahrát na webových stránkách www.zemezlatopramen.cz. Na Youtube a Facebooku pak bude probíhat kampaň se zábavnou upoutávkou právě na limitovanou vánoční kolekci Zlatopramen,“ dodává Boris Rajdl.

Značka Zlatopramen uvedla jako první v pivovarské skupině Heineken Česká republika nový obal s názvem Maxilahev o obsahu 1,5 litru. Novinka velmi brzy sklidila u spotřebitelů i odborné veřejnosti velký úspěch. Jen za pouhý rok od svého uvedení získal Zlatopramen v Maxilahvi dominantní tržní podíl a stal se tak leaderem nového segmentu pivních obalů. V letošním roce také Maxilahev ocenila odborná porota bronzovou medailí v kategorii alkoholických nápojů na soutěži v rámci mezinárodního potravinářského veletrhu SIAL D´OR.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *