ICT

Aastra uvádí novou verzi řešení CMG pro správu kontaktů

Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, uvádí na trh novou verzi 7.5 svého aplikačního souboru CMG určeného k zefektivnění každodenní podnikové komunikace a spolupráce s partnery a zákazníky.

CMG Application Suite představuje pokročilý systém pro správu kontaktů určený organizacím, které potřebují zlepšit své zákaznické služby. Aplikační soubor integruje funkce obsluhy hovorů a snadné dostupnosti členů týmu s příslušnou kompetencí reagovat na konkrétní příchozí požadavky. Tento funkčně bohatý aplikační soubor zahrnuje řízení aktivity a dostupnosti, obslužnou konzoli, hlasové vytáčení hovorů, obsluhu hovorů počítačem a týmovou spolupráci. Aplikace CMG získala za rok 2009 ocenění Produkt roku vyhlašované společností Technology Marketing Corporation (TMC) v rámci magazínu Unified Communications.

Ohlášená verze obsahuje řadu nových aplikací, které pracovníkům obsluhy hovorů a dalším podnikovým uživatelům poskytují veškeré požadované informace pro rychlou, přesnou a profesionální komunikaci s kolegy a zákazníky. Nejnovější verze zahrnuje:

• Hlasové konferenční hovory prostřednictvím aplikace InConference pro snadné vytvoření konferenčního mostu díky kontrole dostupnosti účastníků v kalendářích a možnosti připojit se do konference jednoduchým vytočením linky předsedajícího (pro případ zabezpečení hovoru je k dispozici PIN kód),
• InTouch+, výkonného a flexibilního UC klienta poskytujícího širokou řadu funkcí dostupných z jednotného rozhraní (softphone, instant messaging, vyhledávání v seznamu, správa kontaktů a informace o přítomnosti).

„V souladu se strategií otevřené platformy prosazované společností Aastra je CMG postaveno na bázi SIP technologie pro flexibilní propojení s řešeními pro správu hovorů s podporou řešení i ostatních výrobců,“ říká Annika Engström, Head of Applications, ve společnosti Aastra.

„CMG poskytuje našim pracovníkům skvělý nástroj pro obsluhu hovorů a také jim pomáhá spolupracovat se svými kolegy efektivněji. Výsledkem je rychlejší, přesnější a personalizovanější přístup k zákazníkovi,“ říká Pasi Sampakoski, Service Director ve firmě Esecom Oy, finské společnosti zaměřené na podnikovou komunikaci.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *