banner_left
Prodej

Top 10 zadavatelů reklamy v oblasti motorových vozidel

Na základě analýzy reklamních investic společnosti Admospehere je za prvních deset měsíců roku 2010 v segmentu motorových vozidel lídrem ŠKODA AUTO. Své zákazníky lákají výrobci a prodejci motorových vozidel především prostřednictvím televize a tisku.

Z výsledků analýzy společnosti Admospehre vyplynulo, že nejvíce v segmentu motorových vozidel proinvestovala ŠKODA AUTO (385,7 mil. Kč). Ostatní firmy si oproti Škodovce počínaly při investicích do reklamy o více než 100 milionů korun hospodárněji. Na dalších příčkách se tak umístily společnosti FORD MOTOR COMPANY (256 mil.), Peugeot Česká republika (244 mil.) a Hyundai Motor Czech (225 mil.).

Celkově segment motorových vozidel v období od 1. 1. 2010 do 31. 10. 2010 vynaložil na reklamu 3 445 milionů korun. Z této částky padlo 2 640 mil. Kč na investice do televizní reklamy nebo do reklamy v tisku. Ostatní mediatypy pohltily 805 milionů reklamních investic.

Analýza reklamních výdajů v oblasti motorových vozidel proběhla na základě vlastního kontinuálního monitoringu Admosphere. Společnost Admosphere vyhodnocuje reklamní výdaje na základě ceníkových cen.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *