Marketing

První interaktivní dotyková výloha Vodafone

Mobilní operátor Vodafone spustil v brněnské Olympii první dotykovou výlohu určenou k interaktivní komunikaci se svými zákazníky. Velkoformátový projekční screen kombinovaný s dotykovou technologií umožňuje například posílat sms, virtuálně ovládat 3D modely telefonů z nabídky a nebo procházet aplikací Google Street View.

V brněnském obchodním centru Olympia je od konce lispodadu 2010 k vidění první interaktivní výloha na pobočce Vodafone. Na ní je instalován projekční screen o velikosti 86´´ z folie VikuitiTM v kombinaci s dotek snímající technologií. Celý záměr pro Vodafone připravila agentura Wellen, která vytvořila multimediální aplikaci a technickou realizací pověřila výrobce projekčních a dotykových screenů – projekt UGO!

„Patrně největší výzvou při výrobě screenu bylo pro nás zadání, aby z relativně velkého projekčního pole byla pouze jeho část doteková, přičemž zbytek měl zůstat čistě projekční“, říká Jiří Černý ze společnosti Mezanin (výhradní distributor folie VikuitiTM), která výlohu společně s firmou Advertico vyrobila pod hlavičkou společného projektu UGO!

Ovládání výlohy je intuitivní a obsah je uživatelsky velmi atraktivní, což láká pozornost kolemjdoucích, kteří mohou ze screenu na prodejně odesílat textové zprávy, zahrát si pexeso a nebo si vybírat z nabídky telefonních přístrojů. Začátkem příštího roku by se interaktivní výlohy měly objevit i na dalších pobočkách Vodafone.

Ondřej Jednota, Dmarketing

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *