Výzkum trhu

Top 10 zadavatelů reklamy v oblasti telekomunikací

Ze tří největších českých hráčů v oblasti telekomunikací investoval do reklamy nejvíce Vodafone Czech Republic. Zákazníci se o telekomunikačních službách dozvídali hlavně z televize. V loňském roce nakoupil reklamní a inzertní plochy za více než 1,1 miliardy korun. Údaje vycházejí z analýzy reklamních výdajů společnosti Admosphere. Investice jsou vyhodnocovány na základě ceníkových cen.

Vodafone jako jediný překročil hranici jedné miliardy korun. Jeho nejvýznamnější konkurenti zůstali ve výdajích do reklamy o něco skromnější. T-Mobile Czech Republic proinzeroval 774,3 milionů korun a Telefónica O2 ČR 647,9 milionů korun. Společně tak investice společností Vodafone, T-Mobile a Tefefónica tvoří téměř 93 % výdajů na reklamu z celého telekomunikačního segmentu.

Své zákazníky se v roce 2010 snažili čeští operátoři oslovit zejména prostřednictvím televize. Vodafone nakoupil televizní prostor za více než půl miliardy korun, Telefónica O2 a T-Mobile do televize investovaly každý po jedné třetině miliardy.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *