Reklama

Nová kampaň Vodafone

Vodafone odstartovala kampaň na komplexní řešení pro mobilní internet. Touto kampaní promuje novou nabídku balíčků pro pohodlné využívání mobilního internetu, které obsahují datový tarif a modem, koncové zařízení jako notebook, netbook, či tab a zároveň vybraný software a antivirové řešení. Využívá přitom animované postavy Země, Měsíce a Slunce. Hlavní claim kampaně zní „Některé věci prostě patří k sobě.“

Reklamní kampaň využívá především dvacetivteřinové televizní spoty, tisk, venkovní reklamu (lavičky), LED nosiče a také prostory Vodafone prodejen. Výrazně se objeví i v online prostoru v podobě bannerů, spořičů, speciální mikrostránky a také na Facebooku a YouTube.

Kromě hlavích postav, jimiž jsou Země, Měsíc a Slunce, vystupují ve spotech také oživlé ikony počítačových programů či aplikací, či internetových služeb, jako jsou Firefox, Antivirus, Office, Android, Gmail a další.
Další animované postavy, které „patří k sobě“, se představí ve druhé fázi kampaně na jaře.

-red-

Čtěte také