ICT

Mather Advertures pro Vodafone adaptovala do on-linu kampaň k datové nabídce

Na kampaň, kde Země, Měsíc i Slunce propagují datovou nabídku Vodafonu, navazuje i microsite www.vodafone.cz/internet. Pro Vodafone ji stejně jako další on-line kampaně připravila Mather Advertures.

Uživatelé na speciální stránce věnované datové nabídce Vodafonu získají kromě produktových informací také možnost pořídit si některý z produktových balíčků přímo v e-shopu, mohou si stáhnout spořič na obrazovku, některý z Kosm(et)ických obrázků, nebo využít facebookovské aplikace.

Součástí stránek je také mapa, která ukazuje rychlost připojení na různých místech v ČR. Její podobu vytvářejí sami uživatelé. Na stránkách si mohou do mobilu stáhnout aplikaci pro měření rychlosti připojení a na vybraném místě v republice pak měření jednoduše provést pomocí stisknutí tlačítka „Start“. Výsledky se automaticky zašlou ke zpracování a brzy se již objeví na uživatelské mapě. Mather Advertures se při tvorbě mapy spojila s tvůrci aplikace DSL.cz. Použít ji mohou všichni, kteří mají mobilní telefon s operačním systémem Android.

„Aplikace nadchne zejména geeky, ale praktické využití má pro všechny, kteří používají mobilní internet. Sympatické na celém projektu je, že se do něj zapojí jednotlivci, kteří dohromady vytvoří něco, co bude užitečné pro všechny,“ vysvětluje Michal Jeřábek, Client Service Director, Mather Advertures.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *