Reklama

Tesco startuje reklamní kampaň na kreditku Clubcard

Reklamní kampaň, využívající i revoluční nástroj komunikace, startuje Tesco u příležitosti launche věrnostní a kreditní karty Clubcard. Díky této nové kartě mohou zákazníci sbírat body až dvakrát rychleji, během reklamní kampaně dokonce mohou získat desetinásobek bodů. Kromě klasického media mixu se Tesco rozhodlo poprvé v kampani využít unikátní novinku v oblasti interaktivní zážitkové propagace – elektronického robota, který bude přímo komunikovat se zákazníky v obchodech.

„Chceme být inovativní jak v naší nabídce, tak i v její komunikaci. Proto chceme v budoucnu využívat i netradiční kanály komunikace. Robot Advee je toho příkladem,“ říká Michal Štádler, ředitel marketingu Tesco. Elektronický robot Advee bude projíždět mezi nakupujícími a informovat je o novém produktu, jeho výhodách a možnosti získat díky nové Clubcard až 10 x více bodů. „Advee bude se zákazníky mluvit, vyzývat k hraní hry. Umí také vytisknout leták, za nějž zájemce obdrží u stánku finančních služeb malý dárek.“

Marketingová kampaň odstartovala 23. března a potrvá do konce dubna. Součástí media mixu jsou i internetová média, televize, POS materiály, letáky a in-store radio. Vizuály využívají jednoduchou grafiku nové věrnostní a kreditní karty Clubcard doplněnou marketingovým sloganem Zrychlete svou Clubcard kartu.

Uživatelé věrnostní karty Clubcard mohou požádat o bezplatné rozšíření o funkci kreditní karty již od dneška ve větších obchodech Tesco u stánku finančních služeb. Díky věrnostní a kreditní kartě Clubcard budou i nadále sbírat body za věrnost, navíc ale mohou kartou i přímo zaplatit, a to nejen v síti prodejen Tesco, ale ve všech obchodech, včetně zahraničních a internetových, které akceptují MasterCard. „Princip sbírání a uplatnění bodů Clubcard je jednoduchý. Za každých deset korun, které zákazník zaplatí novou kartou v obchodech Tesco, získá dva body a v ostatních obchodech akceptujících Mastercard jeden bod,“ říká Michal Štádler. Za získané body dostanou zákazníci v rámci pravidelného vyúčtování poukázky na slevu v obchodech Tesco, které představují 2 % z nákupů uskutečněných v Tesco a 1 % z celkového objemu nákupů pořízených v obchodech akceptujících MasterCard mimo síť Tesco. Součástí vyúčtování budou stejně jako u klasické Clubcard i slevové kupony na nákup nejčastěji nakupovaného zboží v Tesco.

Tesco v rámci svých finančních služeb nabízí rychlé a jednoduché vyřízení nejen věrnostní a kreditní karty Clubcard, ale i spotřebitelského úvěru na nákup zboží v obchodech Tesco a hotovostní půjčky až do půl milionu korun. Finanční služby pro Tesco zajišťuje exkluzivně Home Credit.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!