ICT

Gartner a 1to1 Media udělili Banco de Credito stříbrné ocenění CRM Excellence Award za rok 2011

Společnost Infor oznámila, že Banco de Credito, největší peruánská banka, získala stříbrné ocenění CRM Excellence Awards udělované společností Gartner a magazínem 1to1Media za rok 2011.

Díky využívání řešení Infor CRM Epiphany od roku 2009 byla banka oceněna v kategorii Integrovaný marketing za výkon v oblasti integrace lidí, procesů a technologií s cílem zvyšování marketingové výkonnosti a celkové návratnosti investic. Přímým důsledkem volby Infor CRM Epiphany byly přínosy tohoto řešení k růstu tržeb z 15 % za rok 2008 na 40 % v roce 2010, což pomohlo Banco de Credito celkově zvýšit počet svých ziskových marketingových iniciativ.

Řešení Infor CRM Epiphany Outbound Marketing and Interaction Advisor poskytuje Banco de Credito integrovaná data pro kampaně z příchozích a odchozích komunikačních kanálů, umožňuje snadnou synchronizaci napříč všemi marketingovými kampaněmi a poskytuje komplexní pohled na zákaznické trendy.

Zákazníci Banco de Credito jsou nyní oslovování relevantnějšími nabídkami ušitými na míru demografickým faktorům a vzorkům chování díky robustnímu analytickému modelu obsaženému v CRM Epiphany, který umožňuje personalizovanější marketingové promoakce. Výsledkem schopnosti řešení zefektivňovat procesy a zvyšovat efektivitu je redukce cyklu kampaní na polovinu, takže je možné realizovat úspěšnější kampaně za kratší periodu času. Díky cílenějším kampaním a nabídkám se od nasazení CRM Epiphany ztrojnásobil počet vydaných kreditních karet.

„V rámci pokračujícího úsilí nabízet našim zákazníkům lepší produkty a služby nám pomohlo řešení CRM Epiphany zefektivnit a realizovat více kampaní za stejnou dobu s relevantnějšími nabídkami zákazníkům, které zvyšují naše prodeje a jejich spokojenost,“ řekl Benjamin Castro, CRM senior Manager v Banco de Credito.“

„CRM řešení Infor pomáhá společnostem realizovat inteligentnější marketingová rozhodnutí určením optimálního poselství pro každého zákazníka,“ řekl Jackie Palmer, senior product manažer pro řešení CRM ze společnosti Infor. „Společnosti z jakéhokoliv odvětví, a nejenom banky, mohou využívat CRM Epiphany k řízení příjmů prostřednictvím cílenějších a více přizpůsobených kampaní.“

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *