Komunikace

Top 10 reklamních spotů s nejdelší souhrnnou stopáží v dubnu 2011

Nejvíce televizního času si v dubnu letošního roku ukousl produkt LISTERINE TOTAL CARE. Diváci se s ním mohli na obrazovce setkat v rozsahu více než šesti hodin. Celkově zabrala desítka reklamních spotů s nejdelší agregovanou stopáží 40 hodin a 19 minut televizního času. Informace vychází z monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere.

Společnost Admosphere sestavila žebříček top deseti reklamních spotů s nejdelší celkovou stopáží za období 1. 4. – 30. 4. 2011. Nejvíce televizního času nakoupila pro produkt LISTERINE TOTAL CARE firma Johnson&Johnson. Celková stopáž jednotlivých spotů 6 hodin a 7 minut je srovnatelná s rozsahem tří celovečerních filmů.

Další komerční sdělení si už vyžádala času o něco méně – např. Public 21 TV uvedla své Public TV realtipy v rozsahu 4 hod. 40 min., firma GMF AQUAPARK PRAGUE k inzerci Aquapalace Praha využila 4 hod. 36 min. Desítku uzavírá Budějovický Budvar se spotem na Pardál výčepní (2 hod. 53 min.).

Dohromady si první desítka ukrojila více než 40 hodin televizního času.

Monitoring společnosti Admosphere zahrnuje stanice ČT1, ČT2, ČT24, ČT4, Nova, Nova Cinema, Prima, Prima COOL, Prima LOVE, Óčko, TV Barrandov, Public, AXN, CS Film, Disney Channel, Film+, Universal Channel, MGM, Minimax, Spektrum, Sport 1 a TV Paprika.

Tabulka 1: Top 10 reklamních spotů s nejdelší souhrnnou stopáží za období 1.4.2011-30.4.2011

Zadavatel Značka Délka
Johnson & Johnson LISTERINE TOTAL CARE 6:07:20
Public 21 TV Public TV realtipy 4:40:46
GMF AQUAPARK PRAGUE Aquapalace Praha 4:36:54
Hyundai Motor Czech Hyundai Hyundai 4:07:00
T-Mobile Czech Republic T-Mobile Kouzelné úterky 4:03:30
UniCredit Bank Czech Republic Unicredit Bank 3:58:12
Google Czech Republic Google 3:46:27
AXA penzijní fond AXA Penzijní připojištění 3:10:59
Import Volkswagen Group Volkswagen Volkswagen 2:55:00
Budějovický Budvar,národní podnik, Budweiser Budvar, National Corporation, Budweiser Budvar, Entreprise Nationale Pardál výčepní 2:53:42

Zdroj: Admosphere, s.r.o. (ceny TV dle sledovanosti zdroj: ATO-MEDIARESEARCH, a.s.)

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *