Branding

TACOMA mění název na RSM Tacoma

Společnost TACOMA vstoupila do celosvětové sítě nezávislých poradenských společností RSM International. Stala se součástí sítě, která má 92 členských společností v 83 zemích se 714 pobočkami po celém světě.

TACOMA tak v rámci celosvětové sítě rozšiřuje svou působnost. Centrála RSM International již nyní ocenila významné postavení společnosti TACOMA na českém trhu, kvalitu jejich poskytovaných služeb i klientské portfolio a očekávaný přínos pro celou skupinu RSM. Proto jí náleží právo používat zkratku RSM, název a značka se tak změní na RSM Tacoma.

„Velmi si ceníme, že jsme se stali součástí celosvětové poradenské sítě, která je s celkovými příjmy ve výši čtyř miliard dolarů jednou z nejvýznamnějších na světě. Ztotožňujeme se s vizemi a hodnotami RSM International. Chceme skloubit lokální cítění pro český trh s globálním pohledem celosvětové sítě“, komentuje Monika Marečková, Managing Partner TACOMA.

Společnost TACOMA zahájila proces rebrandingu značky. Vstupem do RSM akceptuje jednotný vizuální styl. „Budeme aplikovat všechny náležitosti nového brandu, které se samozřejmě dotknou procesů a komunikace firmy. Rebranding vyžaduje komplexní změny, které vyústí ve zcela novou korporátní identitu“, doplňuje marketingová manažerka Romana Káňová.

– red –  

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *