banner_left
banner_right
Knihy

Kniha „Internetový marketing”

Kniha Internetový marketing s podtitulem Praktické rady, tipy, návody a postupy pro využití internetu v Marketingu, která vyšla ve vydavatelství Computer Pres od zkušeného autora Jiřího Hlavenky, může čtenářům usnadnit orientaci ve světě Internetu. V dnešní době už asi nikdo nepochybuje, že internet, který vstoupil do světa businessu relativně nedávno, si za krátkou dobu vytvořil takovou pozici, že se bez něj téměř žádná firma neobejde.

A právě tato kniha vysvětluje možnost použití internetu pro obchodní a podnikatelské využití jako marketingového média, s jehož pomocí firma získá, osloví stávající i budoucí zákazníky a dále s nimi pracuje.

Kniha Internetový marketing se skládá ze šesti kapitol.

V první kapitole se čtenář dozví informace o internetu, jeho historii, o druzích a formách marketingu na internetu. Jak poznat svého zákazníka, jaký je internetový uživatel.

Druhy a formy reklamy na internetu:

  • domovská stránka
  • bannerová reklama
  • e-mailový marketing
  • sponzoring, využívání internetových médii a aliance.

Druhá kapitola se zaměřuje na základní jednotku reklamy, banner. Co to je banner, jaké má účinky, servery v Čechách, kam a jak lze zadávat inzerci, reklamní systémy a účinnost reklamy.

Třetí kapitola vysvětluje reklamní kampaň na internetu, popisuje princip výměnné reklamy, desatero bannerové tvorby.

Uvádíme desatero bannerové tvorby:

  1. Většina uživatelů internetu jsou začátečníci – myslete na to
  2. První dvě vteřiny jsou rozhodující
  3. Nezapomeňte na základní triky
  4. Kreativita? Nebude doceněna
  5. Čím menší, tím lepší
  6. Grafika zachytí oko, text ruku
  7. Nezapomeňte na alternativní text (ALT)
  8. Neobvyklý banner = úspěšný banner
  9. Nemůžete mít všechno najednou
  10. Testujte můžete-li

Ve čtvrté kapitole autor popisuje, jak mají vypadat webové stránky, aby byly úspěšné. Jak se mají stránky optimalizovat pro vyhledávače, práce s klíčovými slovy.

E-mailový marketing je tématem páté kapitoly. Vyžádané a nevyžádané e-maily. Jak naplánovat a provést e-mailovou kampaň.

Závěrečná šestá kapitola se zabývá aliancemi a internetovým public relation, tiskovými zprávami a tiskovými konferencemi.

Publikace má ještě jednu specialitu – je doplněna desítkami výsledků nejrůznějších tržních a marketingových průzkumů a prognóz týkajících se nakupování, spotřebitelského chování, marketingu a různých jiných metod využívání Internetu. Autor sám tyto průzkumy v praxi často používá jako jeden z dalších nutných a užitečných pohledů na problematiku Internetu, které mu velmi pomáhají v porozumění toho, „co se na Internetu děje“, a věří, že to bude podobně poučné i pro čtenáře knihy.

Kniha od Jiřího Hlavenky je praktická pro všechny, kteří se ve své marketingové práci zabývají internetem, popřípadě mají na starost firemní web.

Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.
Knihu je možné objednat u stejného nakladatelství.

176 stran černobílých, kód knihy: KE0093
doporučená cena 199 Kč
ISBN: 8072264982, EAN: 9788072264988

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *