banner_left
banner_right
Reklama

Měli bychom žít víc ve spojení s přírodou, říká VELUX v nové celosvětové kampani

Nová kampaň společnosti VELUX se připojuje k debatě, která se týká rostoucího trendu v bydlení – kombinace života ve městě s aktivním přístupem k přírodě. Odhaluje dopady, které má náš převážně interiérový životní styl na zdraví a celkovou životní pohodu.

Upozorňuje, že stoupající hustota obyvatelstva ve městech lidi předurčuje k tomu, aby trávili až 90 procent času uvnitř budov, čímž ztrácejí propojení s přírodou. Současně kampaň povzbuzuje lidi k tomu, aby přehodnotili svůj způsob života a zapojili se do debaty na téma, které VELUX akcentuje.

„Je pro nás velkým potěšením oznámit zveřejnění druhé kampaně The Indoor Generation, která odráží touhu lidí žít více v souznění s přírodou. Naše domovy jsou ideálním místem, kde začít se změnou, protože v nich trávíme velkou část svého života. Spousta lidí si neuvědomuje prospěšnost denního světla a čerstvého vzduchu, ani jak snadné je přenést přírodu dovnitř domu. Nejenže náš domov bude vypadat lépe, ale zároveň se v něm budeme cítit zdravěji,“ říká online marketing and communication coordinator společnosti VELUX Česká republika Zdeněk Okáč.

„Naším cílem bylo, aby si lidé uvědomili, jak hluboce jsme všichni spjati s přírodou. Tato vazba je jak ikonická, tak hluboká. Vytvořili jsme snový příběh – velmi citlivý, smyslový a téměř symbolický. Je zajímavé, jak moc chceme děti chránit, zatímco jsme zapomněli, že jsou to jednodušše děti, které potřebují růst,“ říká režisér Martin de Thurah.


„V bytovém designu rušíme hranici mezi exteriérem a interiérem. Exteriéry zařizujeme komfortním nábytkem a užíváme si příjemný čas na terasách nebo v zahradách. Naopak do interiéru přinášíme zeleň a přírodní materiály. Projektování se střešními okny VELUX je projektování pro víc denního světla, čerstvého vzduchu a přírody v našich domovech,“ doplnil ředitel strategického plánování ve společnosti &Co./NoA Lone Tvedergaard Bach.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *