Reklama

METAXA přináší do Čech a na Slovensko prosluněnou řeckou atmosféru

Slunce a řecká atmosféra. To jsou hlavní atributy nové marketingové kampaně METAXY s názvem Společné chvíle zalité sluncem, kterou má na starosti agentura Socialsharks. Ta je od ledna oficiálně kreativní agenturou této značky.

„Úspěšné objevitelské období pomalu končí. Přišlo léto a s ním návrat ke slunci. Je to příležitost vychutnat si společné chvíle se svými nejbližšími, radovat se, užívat si zábavy a pohody. S kampaní nám pomáhá kreativní agentura Socialsharks, se kterou již dlouhodobě spolupracujeme v oblasti sociálních médií. Už se moc těšíme na výsledky,“ říká Jiří Poláček, brand manažer společnosti Mast-Jaegermeister CZ, která distribuuje značku METAXA.

Letní kampaň s názvem „Společné chvíle zalité sluncem“ se nese ve znamení žluté a modré barvy a má navodit asociace slunce a moře. Novinkou je využití aplikace Spotify, na níž je k dispozici bohatý playlist letních hitů, který má zpříjemnit společné chvíle strávené s rodinou či přáteli.

Od 26. července pak bude spuštěna mediální kampaň v digitálním prostředí včetně sociálních sítích, která bude podpořena i v místě prodeje prémiovým vystavením a spotřebitelskou soutěží ve vybraných řetězcích. „Je to po dlouhé době nová výrazná lokální kampaň METAXY. Pro nás bude kampaň navíc první vlaštovkou ve změně tonality,“ doplňuje Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks.

“Spolupráci se Socialsharks jsme si vyzkoušeli už v úspěšné velikonoční kampani, která přinesla skvělé výsledky a výrazný nárůst prodejů. Létem chceme na tento úspěch navázat“ dodává Jiří Poláček.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *