Reklama

Mezinárodní festival reklamy PIAF otevřel soutěž

Mezinárodní festival reklamy PIAF (Prague International Advertising Festival) zveřejnil porotu pro letošní rok a současně začal přijímat soutěžní práce. PIAF se koná letos popáté a vedle soutěže ve dnech 20. a 21.5. do Prahy přináší i odbornou mezinárodní konferenci o marketingu a reklamě. Uzávěrka soutěže PIAF je 4. dubna 2014. Finalisté budou zveřejněni v první polovině května. Program konference PIAF představí odborné veřejnosti začátkem března.

Od 3. března je možné přihlašovat práce do jedné ze 14 soutěžních kategorií. Právě kategoriemi a způsobem hodnocení se PIAF odlišuje od tradičních soutěží podobného typu. Práce hodnotí dvoukolově mezinárodní porota v čele s Alexanderem Schillem, kreativním ředitelem německé agentury Serviceplan. Ta patří dlohouhodobě ke kreativní špičece nejen Evropy, ale celé branže. Mezi porotci najdeme nejen vynikající kreativce, ale také reprezentanty významných společností, které ve své komunikaci na kreativitu sázejí.

Piaf festival reklamy

Pátý ročník PIAF přináší také několik novinek. Sklářský designér Václav Řezáč v současnosti pracuje na nové podobě trofejí, které budou využívat světově unikátní technologii: sklo Vitrucell. Sklárna Lhotský v Pelechově z něj vyrobí limitovanou sérii ručně zhotovených skleněných plastik.

Další novinkou je spolupráce PIAF a CzechTourism na soutěži kreativních konceptů, které budou propagovat Českou republiku mezi studenty evropských univerzit. Soutěž je opět mezinárodní a účastnit se jí mohou studenti uměleckých a marketingových vysokých škol v zahraničí.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *