V polovině října odstartoval Microsoft edukační marketingovou kampaň vysvětlující výhody předplatného Office 365. Prostřednictvím televizních spotů a článků na online portálech cílí především na rodiče dětí z druhého stupně základních škol, kteří přemýšlejí nad dlouhodobou investicí do vzdělání svých ratolestí.
Jednoduchým a lidským způsobem ukazuje 5 hlavních výhod předplatného Office 365, ať už jde o použití na zařízeních různých platforem, o volání přes Skype na pevné a mobilní linky, o více prostoru pro zážitky na úložišti OneDrive, o samotné Office aplikace či o pravidelné aktualizace. V průběhu října se navíc návštěvníci nákupních center Paladium a Chodov mohou potkat i s tzv. Office ambasadory, kteří jim výhody Office 365 ukazují v praxi.
Celou kampaň velmi kreativně doplňuje také komunikace na sociálních sítích, která již cílí přímo na samotné děti. Fanoušci ji najdou pod názvem #skolnikraviny, kde každou z pěti výhod Office 365 velmi lidským způsobem vysvětluje krátké 15 vteřinové video. Klíčovou myšlenkou je přetavit výhody do jazyka puberťáků, a to formou krátkých scének odpovídajících tomu, co ve škole běžně zažívají. Videa jsou promována nejen na facebookové stránce MicrosoftCZ, ale také na kanálu YouTube. V plánu je i zahrnutí dalších sociálních sítí, jako je Pinterest a Instagram.
Celá kampaň poběží do poloviny listopadu. Pro Microsoft ji připravila agentura Klan.