Marketing

Milovníci kávy Nescafé Dolce Gusto si mohou vybrat vlastní mix kapslí

Společnost Nestlé připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si kolekci kapslí podle své chuti. V OC Nový Smíchov umístila unikátní pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat a libovolně kombinovat ze 17 druhů kávy Nescafé Dolce Gusto.

„Chtěli jsme, aby měli zákazníci možnost vytvořit si sadu kapslí podle svého a třeba poznat další druhy nápojů, které dosud neochutnali. Krabička je navíc ve speciálním dárkovém designu, takže zákazníci mohou výsledný výběr věnovat blízkým či přátelům,“ vysvětluje Michaela Gilarová, channel development manager Nescafé Dolce Gusto, ze společnosti Nestlé.

Za tímto účelem připravilo Nestlé unikátní stánek, u kterého mohou zákazníci nejen zakoupit svou vlastní namixovanou kolekci, ale zároveň si prohlédnou stávající portfolio kávovarů včetně novinek s dotykovým ovládáním a sami si vyzkouší jednoduchost celého systému.

nescafe_newkapsle_big

Na výběr mají ze dvou variant: standardní balení 16 kapslí nebo velké balení 32 kapslí. Vybírat do své kolekce mohou ze 17 různých variant kapslí, které lze libovolně kombinovat. K výslednému mixu obdrží navíc nakupující i drobné dárky.

Návrh a realizaci samotného stánku měla na starost společnost DAGO. „Cílem bylo především vytvořit takový pop-up store, v němž se nakupující rychle naladí na ikonickou značku, zorientuje se a snadno si vybere. Podmínkou byl tedy dostatečně velký, atraktivní a originální prostor pro vystavení všech produktů,“ doplňuje Marek Končitík ze společnosti DAGO.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *