Reklama

Módní značka celio zapojila do vánoční kampaně 5 influencerů pro normální chlapy

Módní značka celio představuje ve spolupráci s ambasadory vánoční dárky pro každého chlapa. V kampani spolupracuje s pěti influencery – fotbalistou Tomášem Ujfalušim, FMX riderem Petrem Pilátem, herci Leošem Nohou a Ladislavem Hamplem či kuchařem Romanem Vaňkem.

Vybrala si je v duchu svého konceptu „Be Normal“ a každý z nich reprezentuje jeden druh vánočních dárků. Kampaň doprovází soutěž na Instagramu i velký průvodce dárky na webových stránkách. Poběží na internetu a bude k vidění i v místě prodeje.

Každý ze zmíněných influencerů je tváří jedné kategorie vánočních dárků. „V naší soutěži na Instagramu jsme pak různé vánoční dárky celio kreativně zabalili do balíčků podle “povolání” našich ambasadorů a fanoušci mohou hádat, jaký produkt se v balíčcích skrývá a následně ho i vyhrát,“ dodává Hanus.

Kromě vánočních balíčků podporuje kampaň také limitovanou edici food,  obsahující boxerky, ponožky či pyžama s motivy popcornu, kebabu, tacos, burgeru, sushi aj., které jsou navíc zabaleny do obalů od pokrmů. Její tváří se stal šéfkuchař Roman Vaněk, na sociálních sítích ji podpoří také kuchaři a foodblogeři Těhotnej kuchař, Pepa Nemrava nebo Neplecha na plechu.

Kampaň, jež běží do 23. prosince, je k vidění na internetu a v místě prodeje. V online prostoru využívá display formáty, newsletter, webové stránky a také sociální sítě, jako je Facebook, Instagram a YouTube. Její součástí je také dárkový průvodce na stránkách značky.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *