Komunikace

Mondelez posílí komunikaci značky Opavia

Společnost Mondelez výrazně posílí komunikaci spojenou se svou zastřešující sušenkovou a oplatkovou značkou Opavia. Uvede originální českou reklamní kampaň s titulem „A kde schováváte svoje Opavie vy?“

V ní malý chlapec v roli detektiva hledá v domě sušenky poschovávané různými členy rodiny, aby se s nimi o ně mohl podělit. V samotné produktové komunikaci pak Mondelez potlačí značku Zlaté, která na výrazně žlutých obalech zůstane zachována, avšak ustoupí ve viditelnosti ve prospěch modrého loga Opavia. K rozhodnutí zaměřit se na nejzavedenější český sušenkový brand vedly společnost rozsáhlé spotřebitelské testy a výzkumy, ze kterých vyplynula nejenom jednoznačně největší, šedesátiprocentní spontánní znalost známost značky Opavia v sušenkovo-oplatkovém segmentu, ale i pozitivní emoce zákazníků.

Cílem posílení brandingu a nové komunikace bylo oprášit positioning jedné ze tradičních, národních značek a posílit její původní hodnoty, jako jsou rodina a soudržnost. „Reklamní kampaň a její hlavní motiv pozitivně hodnotili i sami spotřebitelé, kteří u testů velice často mluvili právě o schovávání sušenek, a to nejenom před svými blízkými, ale velmi často i sami před sebou,“ říká Lýdia Baránková, manažerka značky Opavia. „Potvrdili nám zároveň, že s touto tradiční značkou mají spojené pozitivní emoce, jako jsou tradice, rodina, pohoda, chvíle oddychu, dětství, chvíle strávené na venkově či na výletech,“ dodává Baránková s tím, že největší výzvou bylo vymyslet, jak oslovit velmi různorodou cílovou skupinu, kterou Opavia díky svému širokému portfoliu zahrnuje.

Na revizi positioningu a přípravě komunikace se podílela kreativní agentura Havas. Zajímavostí je, že na nové komunikaci spolupracoval mezinárodní česko-slovensko-brazilský tým. Nová komunikace bude od konce září do listopadu zahrnovat jak televizní kampaň, tak i podporu v digitálu a v sociálních médiích.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *