Reklama

MONETA Money Bank spustila kampaň na podporu nového účtu

V kampani propaguje nový účet Tom, který lze jako první na českém bankovním trhu zřídit kompletně přes chytrý telefon bez nutnosti návštěvy pobočky. V nové kampani nazvané „Není o čem“ se oblíbený kocour Tomio více odváže.

Bezprostřední a odvážnější formou představuje nový účet a strategii banky stát se digitálním šampionem na bankovním trhu.

„Měli jsme v ruce cool produkt, a tak jsme pro něj chtěli udělat cool reklamu. Cílem kampaně je představit nový běžný účet Tom, který lze během několika minut otevřít přes mobil a přikrmit ho úrokem ve výši 3 %. S tímto benefitem je nový účet jasnou volbou, proto je téma celé kampaně „Není o čem“,“ říká Jan Müller, ředitel marketingové komunikace MONETA Money Bank a dodává: „V novém spotu „Kocour v ptačí kleci“ si Tomio vyzkoušel roli, ve které sled událostí určuje on sám. Chtěli jsme plně rozvinout potenciál humoru a nadsázky, který se v něm skrývá.“

Na online kampaň včetně sociálních sítí naváže i kampaň v kinech a na vybraných stanicích skupiny Prima Group.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *