Branding

Mutumutu mění marketingovou strategii a spouští novou reklamní kampaň

Online životní pojištění Mutumutu lze od 1. ledna 2022 znovu vídat na televizních obrazovkách. Dvacetivteřinový a desetivteřinový spot má v kombinaci s audio a online reklamními kanály za cíl sdělit, že klienti Mutumutu se mohou spolehnout, že dostanou peníze, pokud se jim něco stane.

Oproti předchozí reklamní kampani ze začátku roku 2021 jde o významný posun v marketingové komunikaci Mutumutu. „Vracení peněz za pohyb, nekouření a dodržování preventivních prohlídek u lékaře je a stále bude neoddělitelnou součástí Mutumutu. Průzkumy nicméně poukázaly na to, že lidé od pojišťovny vyžadují hlavně to, aby byla fér a pokud se stane pojistná událost, tak aby pojišťovna bez vytáček vyplatila peníze,” vysvětluje marketingová manažerka Mutumutu Nathalie Peyrichout.

„Vzhledem k tomu, že transparentnost, férovost a zájem klientům pomoci, pokud se dostanou do problémů, jsou od začátku hlavními pilíři našeho produktu, tak nebyl problém hlavní marketingové sdělení změnit,” dodává Peyrichout.

Děj televizních spotů se odehrává v nebi, kde nebožtíci zhodnocují pozitivní zkušenost s tím, že se o ně, respektive o jejich blízké, Mutumutu postaralo a vyplatilo jim pojistku. Nejmladší z aktérů je nezkušený a je upřímně překvapený, že peníze dostal, a že si tedy pojištění neplatil zbytečně. Ostatní nechápou, proč se diví, protože je přece normální, že Mutumutu plní své závazky.

Z výzkumů totiž vyplynulo, že pro 65 % lidí je nejdůležitější, že má pojištění smlouvy bez skrytých poznámek, pro 62 % respondentů je zásadní, aby pojišťovna bez vytáček splnila, co od ní očekávají. Tato zjištění potvrdily i focus groups. Lidé chtějí pojištění, na které se mohou spolehnout a které při pojistné události platí.

Jde o primární důvod, proč si lidé pojištění sjednávají. Zároveň ale jejich největší obavou je, že jim pojišťovna v případě pojistné události nezaplatí.

„Vždy jsme říkali, že Mutumutu, které si zakládá na jednoduchosti, srozumitelnosti a férovosti, je reakcí na stav pojišťovnictví, které má mezi lidmi velmi špatnou reputaci. Zároveň jsme také vždy chápali, že smysl pojištění není jen slibovat, ale doopravdy pomáhat v obtížných životních situacích. To vše nová kampaň sděluje,” říká šéf Mutumutu Jindřich Lenz.

Součástí nové kampaně je také nový design webu. Má odlehčenější a světlejší barvy, což má asociovat vzdušnější prostředí, jako je právě nebe. Zároveň dostal také “hravé” prvky v podobě ilustrací. Mutumutu, které do pojišťovnictví přineslo interaktivní aplikaci s prvky gamifikace pro motivaci ke zdravému životnímu stylu a udržování kontaktu s klienty, tak pokračuje v boření hluboce zakořeněného mínění lidí, že pojišťovny a jejich prezentace bývá stejná a nudná.

TV a online kampaň začala v lednu a v případě televize potrvá do začátku března. Online poběží až do konce března, kde ji bude možné vidět na YouTube, sociálních sítích a v bannerové reklamě. Přípravu spotu si vzalo na starost Mutumutu a kreativci ze Studio Creative Dock.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *