Výzkum trhu

Nejdražší inzerci má zatím letos Voltaren

Voltaren, značka přípravku proti bolesti svalů a kloubů, měl v prvním čtvrtletí 2018 nejdražší reklamu v segmentu farmaceutických přípravků. Její cena dosáhla téměř 47 milionů korun. To je zároveň o 147 % více než v prvním kvartálu loňského roku.

Údaje vychází z monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere.
Reklamní prostor v druhé nejvyšší ceníkové hodnotě – 45 milionů korun – patřil v prvním kvartálu značce Paralen. Třetí nejdražší reklamu měla značka Theraflu, dosáhla celkové hodnoty 44 milionů korun.

Čtvrté místo v žebříčku ceníkových hodnot reklamy patřilo v prvním čtvrtletí značce Vicks (41 milionů korun) a pětici uzavírá GS (36 milionů korun).

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *