Reklama

Nejnovější kampaň Raiffeisenbank připomíná detektivní pátrání

Počínaje druhým dnem letošního roku Raiffeisenbank spustila kampaň ohledně spořicího účtu eKonto XL s úrokem ve výši tří procent ročně, což je jasně nejvíc na celém českém trhu. TV šoty jsou koncipovány v duchu detektivky, divák sleduje bankéře nebo klienty banky skrytým fotoaparátem. První z nich dává do výlohy banky upozornění na nejvyšší sazby na spořicím účtu, druhý vychází z téže budovy očividně velmi spokojen.

Zapojí se televize a rádio, využití dojde také internet

Chybět nebudou televizní nebo rádiové spoty, zapojí se samozřejmě i internet, letáky a reklama na venkovních plochách měst. Spořicí účet Raiffeisenbank je tu pro nováčky, kteří si u banky zřídí osobní účty eKonto KOMPLET či eKonto SMART. Nabídka se vztahuje na obě varianty stejně. Úročení se týká spořené částky až do výše 150 tisíc korun během půlročního období. Pak stačí klientům jediné, pokud chtějí pokračovat ve spoření, měli by začít využívat aktivně své bankovní konto, úroková sazba zajímavé úrovně bude k dispozici i nadále.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *