Reklama

Nekonvenční digitální kampaň od Fiskars

Společnost Fiskars ve spolupráci s kreativní agenturou Underline spustila hravou kampaň „Odstřihni se!“. Mnoho lidí si do nového roku dává předsevzetí. Chce se například zbavit závislosti na sladkostech, přestat kouřit nebo třeba začít cvičit. Právě jim Fiskars přináší první terapeutické nůžky na světě, které pomáhají se od zlozvyků a přežitků „odstřihnout“.

Princip soutěže je jednoduchý. Stačí jít na stránku odstrihnise.cz, najít obrázek, bez čeho bude náš život lepší, vystřihnout obrázek, vyfotit se s ním a sdílet na svém Facebook profilu a použít hashtag #odstrihnise. Už díky prostému uvědomění si a pojmenování toho, s čím nejsme spokojeni, se nám může ulevit. Zároveň si při vystřihování můžeme i odpočinout, neboť kdo z nás může říci, že si od dětství jen tak pro radost vystřihoval? Prvních 50 odvážných navíc obdrží prémiové nůžky Fiskars Classic.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *