Tullamore D.E.W., jedna ze značek irské whiskey, které nejrychleji získávají oblibu, spustila digitální část své kampaně Irish True.
Na nové stránce www.dozpevu.cz se mohou příznivci Tullamore D.E.W. stát členy virtuálního mužského pěveckého sboru. Získají tak ušlechtilý důvod, proč jít na skleničku s přáteli. Díky registraci získají vtipnou video omluvenku pro přítelkyni či rodiče, mohou si vytvořit vlastní profil a založit si kalendář, kde je možné vytvářet rozvrh zkoušek se sborem, a zvát přátele.
“V rámci kampaně k nové TV reklamě jsme se zaměřili také na digital. Chceme navázat na irský humor z nového spotu a dát našim konzumentům možnost aktivně prožít a dál rozvíjet jeho příběh. Nechci prozrazovat vše, ale bude to hodně intraktivní a v typickém irském humorném duchu. Prostě “IRISH TRUE”. Doporučuji proto navštívit naší microsite www.dozpevu.cz, kde hned zjistíte, o čem mluvím,” říká Tomáš Merlík, brand manager značky.
Na stránkách budou mít uživatelé k dispozici také vlastní kalendář akcí, v němž si mohou organizovat “zkoušky sboru” a zvát na ně své přátele přes sociální sítě. Do svého profilu si mohou dát vtipné přezdívky a životní motta.
Mimo interaktivní části najdou na webu také všechny verze reklamy, které v TV neběžely, a také film o filmu.
Koncept www.dozpevu.cz pro Tullamore D. E. W. vytvořila agentura TL5 Digital.