Reklama

Nová kampaň rádia Classic je zaměřena na mladé posluchače

Classic Praha zahájil svou podzimní komunikační kampaň s portrétem Antonína Dvořáka. Chce s ní navázat na novinky a změny, kterými rádio na začátku září prošlo. Kromě obměnění moderátorů jde hlavně o nový program a hudbu, která má přilákat i mladší generaci posluchačů.

„Snažíme se zdůraznit, že klasická hudba nemusí být nutně vážná a pro starší lidi. Antonína Dvořáka s moderními sluchátky jsme vybrali, abychom připomněli, že i na první dojem letité záležitosti mohou být nadčasové,“ vysvětluje programová ředitelka Classic Praha Martina Klausová.

Kampaň pro rádio připravila grafička a hudební fotografka Jana Kusalová a do tištěných i online médií byla nasazena začátkem září. Kromě Antonína Dvořáka zvažovalo vedení rádia také portrét Bedřicha Smetany. „Rozhodovali jsme se mezi dvěma nejznámějšími českými skladateli, jejichž tvorba je dodnes aktuální a spojuje několik generací. Nakonec jsme se shodli na Dvořákovi, protože ho hned každý pozná,“ dodává Klausová. Symbol sluchátek má znázorňovat novost a celkové omlazení rádia.

Classic_kampan

Do svého playlistu rádio od září zařadilo nové filmové melodie a skladby populárních interpretů, jako jsou například Daniel Hope, Nicola Benedetti, Yo-Yo Ma, Lang Lang, Ji Liu nebo Xavier De Maistre. Novými moderátory Classic Praha se stali Jana Infeldová, Pavel Trojan a Radek Křižanovský. Všechny pravidelné pořady se ze všedních dnů přesunuly do večerního a víkendového vysílání.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *